loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 4834 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (7)

این مطلب و سایر مطالب مربوط به خیاطی در وبسایت جدید قرار گرفته اند.و همه مطالب مربوط به خیاطی از جمله موارد پایه ای خیاطی مثل دوختن انواع زیپ و ... بهمراه فیلم، آموزش بچگانه دوزی، متریک، دوره کاپشن دوزی، دوره شلوار دوزی، گریت پارچه، و....از پایه تا مراحل پیشرفته به مرور در سایت جدید قرار خواهند گرفت.آدرس این مطلب در سایت جدید:

 روشهای انتقال الگو روی پارچه

آدرس سایت جدید :

http://steps-of-sewing.com

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ایلین در تاریخ 1393/04/10 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام زهره عزیزدلواپست بودم خوشحالم که برگشتی من کمی خیاطی بلدم البته نه به اندازه کافی وفاصله ی اموزشاتونم زیاده وهم اینکه تا اینجا کمتر کارها عملی بوده اگه ممکنه روزهای اموزش خیاطی رو بیشتر کنید وبالاتنه ومبحث انتقال پنس رو زودتر بزارین من خیلی وقته منتظراین دو موضوع هستم خواستم بدونم امکان ارسال جزوه خیاطی شما هست یا نه خیلی بهشون احتیاج دارم
پاسخ : ایلین عزیزم.من مدتیه که در حال راه اندازی یه وبسایت هستم که بتونم آموزشها رو اونجا ادامه بدم.به همین خاطر فرصت کمی دارم.و یه موضوع دیگه اینه که من هدفم اینه که قبل از رسیدن به بالاتنه، تمام نکات مربوط به دوخت رو گفته باشم،که وقتی بالاتنه رو شروع کردیم دیگه نخوام روی اونها وقت بذارم.به همین خاطر فعلا کارهای عملی مون کمه،البته تقریبا مطالب تئوریک روبه پایانه و به امید خدا زودتر بقیه مباحث رو ادامه میدیم.ضمن اینکه من خودم جزوه ای رو که به تعداد داشته باشم ندارم.فعلا فقط یه دونه در دست خودم هست.البته شاید بعدا وقتی مطالب رو کامل کنم ، بتونم تعدادی چاپ کنم.

این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/04/09 و 13:15 دقیقه ارسال شده است

سلااااااام
دوووووستم
خووش اووومدي خوووشحالم كه اشتباه فكر مي كردم و دوباره به آموزش خودت ادامه مي دي ما سرپا گوشيم. و مثل هميشه از شما ممنونشکلکشکلک
پاسخ : سلام مریم جان.منم وقتی میتونم بیام و آموزش بدم خوشحالم.و بیشتر از این خوشحالم که کاربرای عزیز و دوست داشتنی مثل شما دارم.

این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/04/08 و 13:00 دقیقه ارسال شده است

سلام
دوستم چرا ديگه ما رو دوست نداري چرا ديگه زود جواب ما رو نمي دي؟
هيچ كس ما رو دوست نداره؟
شکلکشکلک
پاسخ : سلام مریم جان.متاسفانه من حدود 3 هفته ای هست که لپ تابم خراب شده بود و دسترسی به نت نداشتم.امروز یکشنبه اول ماه مبارک رمضان،لپ تابم رو تحویل گرفتم و انقدر نظرات زیاده که فکر کنم دو روز طول بکشه تا همه رو جواب بدم.اما تو شرایط معمولی من هر روز به سایت سر میزنم و جواب نظرات رو میدم.

این نظر توسط مريم در تاریخ 1393/04/05 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشيد مدتها است كه چشم انتظار درس جديد هستم ولي هروز به سايت سر ميزنم ودرس جديدي نميبينم اميد ارم سلامت باشيد و خدايي نكرده پشيمان و خسته از راه اموزش نباشيد ما تشنه اموزش شما هستيم با تشكرشکلکشکلک
پاسخ : مریم عزیز مدتی بود که نمیتونستم وارد نت بشم.به امید خدا از این به بعد مطالب رو ادامه میدم.من قصد ندارم مطالب رو نیمه کاره رها کنم.و خوشحالم که دوستانی مثل شما رو دارم که دو هفته غیبت من براشون زیاد به نظر میاد.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1393/03/30 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

سلام زهره عزیز چی شده؟ بازم بی خبر شدی اتفاقی که نیوفتادهشکلک شکلک دیدم یه هفته ای میشه که نیستی نگرانت شدم انشاالا که سالم و سرحال باشیشکلک در پناه خدا.
پاسخ : ممنونم بنفشه جان.متاسفانه لپ تاپم خراب شده بود.ایشالله از فردا دوم ماه مبارک رمضان دوباره آموزشها رو ادامه میدم.خوشحالم که دوستای خوبی مثل شما دارم.

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1393/03/25 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون به خاطر مطالب خوب تون شکلک
منم خوشحالم که برگشتید.
پاسخ : مرسی معصومه جان.فعلا که لپ تاپم سر ناسازگاری گذاشته و همش اذیت میکنه امیدوارم دیگه مجبور نشم دو هفته به سایت سر نزنم.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1393/03/21 و 14:38 دقیقه ارسال شده است

سلام زهره عزیز خوشحالم که بازم برگشتی و به نوشتن و آموزشهای جامعت ادامه دادی.شکلکشکلک
پاسخ : لطف داری بنفشه جان.خودمم وقتی به هر دلیلی نمیتونم مطلب جدیدی بذارم انگار یه چیزی کم دارم .خوشحالم که بخاطر این وبلاگی که ایجاد کردم دوستای گلی مثل شما پیدا کردم.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 928
  • بازدید ماه : 4,235
  • بازدید سال : 45,480
  • بازدید کلی : 3,925,232
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .