loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 32526 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (3)

جداول زیادی برای اندازه ها وجود داره که نمیشه گفت هیچیک دقیقا اندازه های متناسب با همه کودکان رو دارن.میدونید که اندازه و قد کودکان تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله تغذیه و آب و هوا و ... قرار داره.این جدول تقریبا به روزترین جدول برای اندازه ها هست.برای استفاده از اندازه های موجود در جدول اندازه تمام قد کودک رو بگیرید و بر اساس اون بقیه اندازه ها رو از روی جدول پیدا کنید.


ردیف 19 اون قسمت که زیر آرم سایت رفته نوشته شده،قد آستین و اولین عدد از سمت چپ32 و دومین عدد34.5 هست وبقیه عددها هم که معلومه.

بعنوان مثال ممکنه کودکی شش ساله باشه ولی اندازه تمام قدش105 سانت باشه.شما باید تو جدول نگاه کنید و نزدیکترین اندازه به 105 رو پیدا کنید.تو جدول تمام قد 104 رو داریم که مربوط به سن 4 سال هست .پس شما باید از این اندازه ها استفاده کنید.

این آموزش بطور کاملتر و مفصلتر در وبسایت جدید قرار گرفت.آدرس این مطلب در سایت جدید:

http://steps-of-sewing.com/?p=80

آدرس سایت جدید:

http://steps-of-sewing.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه پهلوان در تاریخ 1394/12/24 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

سلام, من دنبال سایز بندی فرم مدرسه مقطع ابتدایی دخترانه هستم, اما هیچ سایتی رو پیدا نکردم که بهم کمک کنه, شما میتونید کمکم کنید
پاسخ : حتما سعیم رو میکنم

این نظر توسط هدی در تاریخ 1393/04/16 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام. دخترم 22 ماهشه. قدش از بالای سر تا زمین 85 س. از این جدول نتونستم استفاده کنم. اما یک جدول دیگه پیدا کردم که برای 2 سال قد 82 در نظر گرفته. اما بقیه اندازه ها اصلا جور در نمیان. مثلا من سرشانه رو 4 اندازه گرفتم اما جدول 8 گرفته یا آستین با اندازه ای که من گرفتم 24 ولی تو جدول 30 زده. با مقایسه جدول شما هم احساس می کنم اندازه های من خیلی کمتره. حالا چکار کنم. از چه اندازه ای استفاده کنم. در حد کاملا مبتدی هستم.
پاسخ : هدی جان از اونجا که بلندی قد دخترتون نسبت به هم سن و سالهاش بیشتره و تفاوتش هم اونقدری کم نیست که بشه ازش صرفنظر کرد،بنابراین شما بهتره اصلا از جداول اندازه گیری استفاده نکنید،چون این جدولها بر اساس اندازه های نرمال و عمومی هست.دختر خود من هم بعضی از اندازه هاش درست و بعضیهاش نادرسته چون بر اساس قد باید اندازه هاس دو سال بیشتر از سن خودش رو در نظر بگیرم. بنابراین شما بهتره خودتون اندازه گیریها رو انجام بدید.در سمت راست وبلاگ، قسمت خیاطی، گزینه ای هست با عنوان "اندازه گیری" روی اون کلیک کن. یکی از پستهایی که میاره اندازه گیری کودکان زیر دو سال هست.تو اون پست نحوه اندازه گیری اندام بچه های زیر 2 سال ،تصویری نشون داده شده.

این نظر توسط mh در تاریخ 1393/03/09 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

به نظر شما اين جدول اصلا خوانا هست
پاسخ : دوست عزیز روی عکس کلیک راست کرده و گرینه copy image url رو بزن و اون رو تو adress bar مرورگرت پیست کن.عکس رو دوباره تو یه صفحه دیگه باز میکنه و نوشته ها ضوح بیشتری دارن.من که نوشته ها رو و عددها رو میتونم راحت ببینم.بجز اون جند تا عددی که زیر اسم سایت قرار گرفتن که اونها رو هم بعد از جدول براتون نوشتم.بعد هم من کلی وقت گذاشتم که این جدول رو رسم کنم که واضح باشه وگرنه میتونستم از روی جدول اصلی عکس بگیرم و آپلود کنم که در اون صورت میتونستید بگید وضوحش کمه.با این حال من یه توضیح کوچیک میدم.عددها تو هر سطر کم کم دارن افزایش پیدا می کنن و اولین سطر که در بالا قرار داره بلندی تمام قد بچه ها هست.چون اندازه ها رو برای بچه ها بر اساس قدشون بدست میارن نه سنشون.حالا شما برای هر کسی که میخواید از این جدول استفاده کنید اندازه تمام قدش رو از بالای سر تا زمین بدست بیارید، برام بنویسید تا من برای اون قد همه اندازه ها رو براتون بنویسم. 


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 294
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,124
  • بازدید ماه : 1,124
  • بازدید سال : 60,396
  • بازدید کلی : 3,940,148
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .