loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 16523 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (13)

یکی از موارد کاربردی و در عین حال ساده بافت کیف موبایل با قلابه.بافت کیفهای موبایل هم راحته و هم خیلی زود تموم میشه و میتونید نتیجه کار رو ببینید.امروز تو این پست چند نمونه کیف موبایل رو بهتون نشون میدم و طرز بافتشون رو میگم.





طرز بافت این کیفها رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 15133 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (7)

از اونجا که تعدادی از دوستان طرز بافت این مانتو رو خواسته بودن،امروز براتون طرز بافتش رو میگم.البته دوستانی که از زمستون تا حالا برای این مانتو صبر کردن باید منو ببخشن،چون انقدر درخواستهایی که دوستان میدن زیاده،من اونها رو لیست کردم و سعی میکنم یکی یکی همه رو براتون بگم.

طرز بافت مانتو رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 7330 سه شنبه 23 اردیبهشت 1393 نظرات (11)

تو این پست روشهای گردبافی با قلاب رو قرار میدم.همونطور که میدونید از گردبافی برای بافت عروسکها و وسایل تزئینی بسیار زیادی استفاده میشه،که بهتره هر دو روش گردبافی رو بدونید تا بتونید از هر کدوم که لازم بود،استفاده کنید.




لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 6630 سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

امروز بافت یه گل بسیار زیبا رو براتون میگم که برای هر چیزی میتونید از ش استفاده کنید.من که برای جمع کردن پرده آشپزخونه ازش استفاده کردم و خیلی هم ناز شد.

طرز بافت رو میتونید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

زهره بازدید : 5745 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

امروز طرز بافت یک جامدادی رو براتون میگم که خیلی راحت ،با قلاب میتونید یک روزه اون رو برای فرزند دلبندتون ببافید تا ازش لذت ببره و با داشتن اون ترغیب بشه که وسایلش رو داخلش بذاره  و دیگه از پخش و پلا کردن مداد رنگی هاش خلاص بشید.

این جامدادی باید با رنگ سبز بافته بشه ،اما چون خود هستی رنگ نارنجی رو انتخاب کرد،منم با نخ نارنجی براش بافتمش.



طرز بافت جامدادی رو در ادامه مطلب دنبال کنید.

زهره بازدید : 2119 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

قرار بود یک روز در میون برای روز پدر یه سری ایده بذارم تا هر کسی دوست داشت ازشون استفاده کنه.امروز نحوه بافت یه قلب قلاب بافی کوچیک رو میگم و ایشالله فردا بهتون میگم که چطور از این قلبهای خیلی کوچولو برای سورپرایز کردن همسر ویا پدر عزیزتون استفاده کنید.پس فعلا این قلبهای کوچولو رو ببافید تا بعد...

لطفا نحوه بافتش رو در ادامه مطلب دنبال کنید.

زهره بازدید : 6299 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

امروز نحوه بافت ساده ترین سوئیشرت که هم برای دخترها و هم برای پسرها قابل استفاده است رو براتون میگم.همونطور که میدونید و از اسم سایت هم مشخصه قراره که بافتنی رو قدم به قدم یاد بگیریم.بنابراین من هر چیزی رو میخوام آموزش بدم از موارد ساده تر شروع میکنم و کم کم به موارد پیشرفته تر هم خواهیم رسید.ضمن اینکه خیلی از مواردی که بافتشون ساده است،زیبا هم هستند.

میتونید توضیح کامل و رج به رج این سوئیشرت رو در ادامه مطلب دنبال کنید.

زهره بازدید : 11526 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

از اونجا که روز یکشنبه نتونستم مطلبی در مورد بافتنی یا قلاب بافی بذارم،امروز طرز بافت یک پادری بسیار زیبا رو براتون میذارم.برای بافت این پادری باید اصول اولیه قلاب بافی رو بلد باشید.سطح بافت اون از نظر سختی و آسونی کار intermediate هست .یعنی خیلی آسون نیست و خیلی سخت هم نیست.اگه دقت کنید حتما میتونید اون رو ببافید.

بازم اسم سایتی که متن زبان اصلی رو گذاشته بوده یادم نیست.چون اینها رو تو آرشیوم دارم.اما حتما به محض اینکه یادم بیاد اسم سایت اصلی رو خواهم گفت.

البته ترجمه این پادری هم مثل بقیه مطالب که کپی برداری از جایی نیست،رو خودم انجام دادم.




برای دیدن مراحل بافت لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 4357 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

یکی دیگه از انواع بافتهای ابتدایی در قلاب بافی ،شلال هست که خیلی هم کاربرد داره.خیلی از دوستان هم از من پرسیدن که شلال یعنی چی؟ امروز تو این پست،نحوه زدن شلال رو با تصویر مرحله به مرحله براتون توضیح میدم.


لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 949 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

زدن پایه کوتاه رو قبلا تو قسمت الفبای قلاب بافی براتون توضیح دادم.امروز بطور کامل، انواع مختلف پایه کوتاه رو براتون میگم.چون به امید خدا بعد از این بافت عروسک و وسایل تزئینی رو هم خواهیم داشت،بهتره انواع پایه کوتاه رو بدونید.چون از اونها در بافت وسایل تزئینی و عروسکها استفاده میشه.


لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 2164 سه شنبه 26 فروردین 1393 نظرات (1)

تو این پست براتون طرز بافت یک پتو رو میگم که در عین راحت بودن،زیبا هم هست.البته عکس و متن اصلی رو از یه سایت خارجی گرفتم که متاسفانه چون مال قبلا هست اسم سایت رو یادم نیست.اما به محض اینکه یادم بیاد اسمش رو میگم.

ترجمه بافت رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 1663 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

یکی از کلاههای دیگه که تو سری سوم نظرسنجی بعضی از دوستان بهش رای داده بودن کلاه شماره پنج بود.از اونجایی که یکی از دوستان چندین بار خواسته بودن که زودتر طرز بافتش رو بذارم تا واسه نی نی شون ببافن.منم امشب توضیح اون کلاه رو هم میذارم.

بنفشه جان اینم قولی که داده بودم.

دوستان گل میتونن طرز بافت این کلاه رو در ادامه مطلب مشاهده کنن.

زهره بازدید : 3187 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (3)

متاسفانه علیرغم میل باطنی بخاطر مشغله زیاد،درخواستهای زیاد دوستانی که بهم ایمیل میزدن و همینطور کلاسهای آنلاین موفق نشدم آموزش بافت کلاه کیتی رو به موقع بذارم.اما خب دوستانی که تو سری سوم نظرسنجی به این کلاه رای داده بودن میتونن سال آینده کلاه رو واسه گل دختراشون ببافن.

توضیح کامل مراحل بافت رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 8000 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (4)

امروز طرز بافت یک وسیله که بیشتریها بعنوان اسکاچ ازش استفاده می کنن رو براتون میذارم.البته به نظر من هر کسی ،هر طور که دلش بخواد میتونه ازش استفاده کنه.

طرز بافتش رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 3181 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (2)

طبق قولی که داده بودم امروز که یکشنبه است باید آموزش بافتنی یا قلاب بافی داشته باشیم.برای امروز میخوام طرز بافت یک مقنعه زیبا رو برای دختر کوچولوها براتون بگم که البته این متن  رو از روی دستور بافت با زبان اصلی ترجمه کردم.

طرز بافت این مقنعه یا کلاه رو میتونید در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 2060 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

در ادامه ساخت دستگاهها و کارگاههای بافتنی،که هفته پیش ساخت دستگاه منگوله زن رو خیلی ساده یاد گرفتیم،امروز میخوایم کارگاه موتیف ساز مربعی درست کنیم.برای ساخت این کارگاه شما نیاز به چوب باریک،میخ و چسب mdf یا همون چسب یک دو سه،دارید.


روش ساخت رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 4536 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (3)

خیلی از دوستان وقتی میخوان یه کلاه برای کسی ببافن که بهش دسترسی ندارن،نمیدونن چند تا دونه باید سر بندازن.تو این پست براتون اندازه تقریبی دور سر بچه ها رو میگم.


برای دیدن این اندازه ها یه ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 4695 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (2)

بنا به درخواست یکی از دوستان،رز بافت یک کلاه کپ زیبا رو براتون میذارم.البته یه مقدار محاسباتش سخت به نظر میاد ،ولی بعد از انجام محاسبات گفته شده خیلی راحت میتونید کلاه رو ببافید.

میتونید در ادامه مطلب،توضیح کامل بافت این کلاه زیبا رو ببینید.

زهره بازدید : 4014 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (1)

از اونجا که داریم به بهار نزدیک میشیم و دیگه نمیتونید از لباسهای گرم استفاده کنیم از این به بعد بافت پوشاک بهاره و تابستانه رو براتون میذارم.امروز یه دامن بسیار زیبا رو براتون در نظر گرفتم که حتی خانومهایی که زیاد بافتنی بلد نیستن میتونن اون رو ببافن.


توضیح کامل بافت،در ادامه مطلب...

زهره بازدید : 8292 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (1)

بنا به درخواست یکی از کاربران عزیز آموزش بافت کلاه از بالا رو براتون میذارم و همزمان در مورد اینکه چطور کلاه رو طوری ببافید که یه کلاه شل داشته باشید توضیح میدم.بافت این کلاه بسیار ساده اس و بنابراین دوستانی که فقط بلدن زیر و رو ببافن میتونن خیلی راحت این کلاه زیبا رو ببافن و ازش لذت ببرن.



زهره بازدید : 10745 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (3)

همونطور که قول داده بودم از این هفته شروع می کنیم به ساخت دستگاههای مختلفی که برای بافتنی استفاده میشه.راحت ترین و ساده ترین وسیله که امروز با هم درست می کنیم دستگاه منگوله زن هست که تو بازار به این شکل وجود داره.

اما خیلی راحت میتونیم با وسایل در دسترس خودمون منگوله درست کنیم.در ادامه مطلب روش ساخت این وسیله و نحوه کار با اون رو ببینید.

زهره بازدید : 7861 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (4)

به درخواست یکی از دوستان ،آموزش بافت یک سارافن دخترونه رو میذارم.این سارافن بسیار راحت بافته میشه و در عین سادگی زیبا هم هست.برای شروع خوبه.به امید خدا با مرور زمان ،مدلهای سخت تر و همینطور زیباتری رو هم خواهم گذاشت.

آموزش رو در ادامه مطلب دنبال کنید.

زهره بازدید : 5498 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (5)

بعضی از خانومها از بافتن چیزهای فانتزی و لوکس ،بیشتر لذت میبرن.امروز طرز بافت بیکینی و دامن اون رو که از سایت garnstudio ترجمه کردم براتون میذارم.

لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 6110 دوشنبه 07 بهمن 1392 نظرات (14)

امروز تو این پست براتون گردبافی برای بافت زیر بشقابی ،زیر لیوانی و پادری رو میذارم.یکی از کاربران عزیز (سارینا) خیلی در مورد بافت پادری درخواست داده بودن و خودشون هم توی درخواستهاشون،تعدادی از انواع بافت پادری رو نوشته بودن که ظاهرا تو یه قسمتهاییش مشکل داشتن.تو این پست یکی از آموزشهایی که خودشون ارسال کرده بودن رو توضیح میدم.در آینده انواع گردبافی های دیگه رو هم آموزش خواهم داد.


برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 2358 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (5)

بعضی وقتها ،دو تکه از بافت رو جداگانه کور می کنیم و بعد به هم میدوزیم.اما روش بهتری هم هست و اون اینه که اون دو قطعه رو با هم کور کنیم.مثل سرشونه لباس ،یا درز پشت پا در پاپوش و ...

اگه دوست دارید نحوه کور کردن دو تکه با همدیگه رو یاد بگیرید آموزش تصویری اون رو در ادامه مطلب ببینید.

زهره بازدید : 4158 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (4)

در بعضی جاها لازمه که تعدادی دونه در اول رج اضافه کنید.برای این کار روشهای مختلفی وجود داره و هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن.امروز من یکی از روشها رو براتون توضیح میدم که به نظر خودم روش خوبیه،چون اکثر روشها یه حالتی مثل پیچوندن نخ روی میل رو دارن که به راحتی باز میشه،اما این روش که من میگم باز شدنی نیست و سخت هم نیست.البته روشهای دیگه رو هم بعدا خواهم گفت.


برای دیدن مراحل آموزش به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 58638 دوشنبه 30 دی 1392 نظرات (12)

بعضی از خانومها دوست دارن پاپوش ببافن ،ولی نمیدونن کف پا رو چطور با قلاب ببافن و یا ممکنه کار کردن با 5 میل براشون سخت باشه.تو این پست بافت یک پاپوش زنون با دومیل رو براتون توضیح میدم که بافتش راحته و با کمی خلاقیت میتونید زیباتر از اون چیزی که من براتون میگم ببافیدش.



برای دیدن مراحل بافت به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 3653 شنبه 21 دی 1392 نظرات (4)

یکی دیگه از کاربران عزیز سایت به نام shirin4بافته های زیبای خودشون رو به ایمیل سایت فرستادن و من امروز عکس بافته هاشون رو براتون میذارم.


برای دیدن بقیه بافته ها به ادامه مطلب برید.

tco03 بازدید : 5183 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (2)

همونطور که قبلا گفته بودم دوستانی که عضو سایت هستن میتونن مطالب خودشون رو به سایت ارسال کنن.این پست رو یکی از دوستان عزیز برامون ارسال کردن که یکی از انواع بافت رو به همراه پترن اون در بر می گیره.

انواع مدل بافتنی

برای دیدن پترن بافت به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 136039 جمعه 13 دی 1392 نظرات (16)

برای اینکه بدونید برای هر لباس یا کلاه یا شال و یا هر چیز دیگه چند تا دونه باید سر بندازید،دو راه دارید یا باید بر اساس توضیحات بافت موجود در انواع کتابها و یا مجلات اینترنتی و ... عمل کنید که در این صورت باید حتما نخ و میلتون منطبق بر همونی باشه که در اون توضیح ارائه میشه و یا اینکه با هر نخ و میلی که خودتون مایل هستید بر اساس اندازه های شخصی که میخواید براش ببافید ،خودتون دونه های لازم رو محاسبه کنید. 



لطفا توضیحات رو در ادامه مطلب دنبال کنید.

زهره بازدید : 7787 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (3)

 استفاده از دو یا چند رنگ مختلف در بافت ،همیشه مورد توجه و علاقه بوده و مادران ما همیشه با استفاده از رنگهای مختلف روی لباسهای بافتنی دوران بچگیمون طرحهای مختلف ایجاد می کردن.اما خوب طبق روال همه مادران و خانومهای دیگه همیشه نخها رو به گره میزدن و از پشت بافت رد می کردن و علیرغم روی بافت که خیلی زیبا بود،پشت بافت رو نمیشد نگه کرد.حالا میدونیم که میشه یجوری بافت با رنگهای مختلف رو ایجاد کرد که اون ظاهر نازیبای پشت بافت از بین بره و همونطور که بارها گفته ام هیچ گره ای در کار دیده نشه.تو این پشت دو رنگ بافی در عرض بافت رو براتون میگم که تقریبا اکثر دوستان بلدن و غرض از این توضیح اینه که یاد بگیریم چطور بدون گره زدن رنگ اول به رنگ دوم اونها رو بدون در رفتن دونه ها ببافیم.


لطفا به ادامه مطلب برید.

زهره بازدید : 1993 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (13)

اول از همه از تمام دوستانی که مطالب سایت رو دنبال می کنن و با نظراتشون من رو راهنمایی و دلگرم میکنن تشکر میکنم.یه تعداد از دوستان بهم ایمیل زدن و یا تلفنی ازم درخواست کردن که نیازی ندارن که همه دوره های بافتنی رو بگذرونن و فقط یه تعداد از مطالب رو میخوان یاد بگیرن.این عده از دوستان ادامه مطلب رو بخونن.

زهره بازدید : 3712 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (2)

یک دستکش دیگه که این روزها برای بچه ها خیلی به درد میخوره دستکشهای یک انگشتی جلو بسته هستن که نمیدونم بهش چی باید بگم.

روی این دستکش هم میتونید هر طرحی که خودتون دوست دارید یا هر نوع بافتی استفاده کنید.

ادامه مطلب.

کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 890
  • بازدید ماه : 4,197
  • بازدید سال : 45,442
  • بازدید کلی : 3,925,194
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .