loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 25438 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (4)

برای این بافت رج اول رو یکی زیر،یکی رو می بافیم تا آخر رج.

رج دوم همه دونه رو همونطور که می بینیم می بافیم.

رج سوم که روی بافت به ماست.دونهای رو بافته میشن و دونه های زیر رو نبافته به میل می گیریم.

رج چهارم همه دونه ها بافته میشن.

به این ترتیب تمام رجهای فرد که روی بافت به ماست دونه های رو بافته شده و دونه های زیر رو نبافته به میل می گیریم.و رجهای زوج که پشت بافت به ماست همه دونه ها رو می بافیم.

آموزش این نوع کشباف با توضیحات کاملتر و بهمراه فیلم آموزشی در سایت جدید قرار گرفته است. آدرس این مطلب در سایت جدید:

کشباف آمریکایی با دو میل(فیلم)

آدرس سایت جدید که مطالب مربوط به بافتنی تا مراحل پیشرفته و حتی مطالبی که در هیچ یک از آموزشگاههای ایران آموزش  داده نمیشن و نیز آموزش بافت انواع پوشاک بطور اصولی با توضیحات کامل و مفصل در اونجا قرار می گیره:

آموزش قدم به قدم بافتنی و خیاطی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط yasmina در تاریخ 1392/10/23 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیز خوب هستین؟
لطفا میشه این مدل رو واسم یاد بدین یا واسم ایمیل کنین ممنون میشم
منتظر جوابتون میشم

http://www.uploadax.com/images/22139999093730820200.jpg
پاسخ : فعلاامکان ارسال ایمیل شخصی وجود نداره چون درخواستها زیاده و وقت من کم.اما میذارمش تو لیست مواردی که اولویت دارن و سعی میکنم زودتر آموزشش رو تو سایت بذارم.

این نظر توسط ندا در تاریخ 1392/10/03 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

سلام
من از آموزش های خوبتون استفاده کردم و خوشبختانه در بافتنی ها هم مشکلی نداشتم اما می خوام دو رنگ بافی کنم و حتی پترن و الگوی اونم از کتابهای خارجی پیداکردم اما بلد نیست چکار کنم میشم میلتون رو بدید تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم و پترن رو براتون بفرستم راهنمایی ام کنید
پاسخ : ندای عزیز،من آموزش دو رنگ بافی رو تو همین چند روز آینده در سایت قرار میدم.اما متاسفانه به خاطر مشغله خیلی زیاد نمیتونم ارتباط زیادی برقرار کنم،حداقل الان تا زمانی که فصل سرما تموم بشه.
ویک مورد دیگه هم اینکه نمیدونم تا چه حد مطالب سایت رو خوندید،اما تو این سایت بنا بر این هست که دوستانی که میخوان توضیح کامل پترنها یا مواردی رو بصورت شخصی داشته باشن،باید هزینه ای بپردازن.دوستان عکس رو برام ایمیل می کنن و من از روی عکس و با توجه به میزان توضیحی که نیاز هست(مثلا ممکنه شما فقط توضیح قسمتی از لباس رو بخواید یا فقط یقه رو و یا کل لباس رو)برآورد هزینه میکنم و به ایمیلتون ارسال میکنم .و در صورت تمایل بعد از پرداخت هزینه،توضیح کامل که ممکنه فقط تشریحی و یا همراه با عکسهای تکمیلی باشه به ایمیلتون ارسال میشه.
ایمیل سایت stepsofsewing@gmail.comهست.

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1392/09/06 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

مرسی از مهربونیتون
ایمیلتون دیدم و مشکلمو واستون میل زدم
منتظر راهنمایی استادانه شما هستم!
پاسخ : یگانه جان پاسختون رو ایمیل کردم.

این نظر توسط یگانه در تاریخ 1392/09/05 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم. تبریک میگم بابت وبلاگت!
من یک ژاکت بافتم و قسمت استین حلقه ایراد پیدا کرده و میخواستم ازتون راهنمایی و کمک بگیرم! خیلی ممنونتون میشم بهم ایمیل بزنین تا من بتونم با شما ارتباط مستقیم پیدا کنم. بی صبرانه منتظرم. با تشکر
y9ane@yahoo.com
پاسخ : خوشحال میشم بتونم کمکی کنم.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 266
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 21
  • بازدید هفته : 940
  • بازدید ماه : 4,247
  • بازدید سال : 45,492
  • بازدید کلی : 3,925,244
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .